torsdag 15. oktober 2009

Henger etter...

Hei og hå hvor tiden går...jammen er vi langt inn i oktobermnd, og på min raske bytur her omdagen, var julevarene allerede kommet frem i noen butikker!!! Vi har fått endel jul inn til butikken vi også, men det er fremdeles i eskene...jeg henger som vanlig litt etter, er ikke helt klar enda...
På en sen oktoberkveld vil jeg gjerne vise litt høst fra butikken..i naturens farger:)Kiste i naturrotting, puter fra dayhome og tinekhome.

Høst er tid for innekos, og på mørke kvelder frister gjerne sofakroken:) Dette er er en Howard fra Fogia, med soft comfort, vi selger også Howard fra Englesson og Br. Andersson...
Myke puter fra Tinekhome og Dayhome..
Her er en herlig mix av hvitt, grått, sølv, gull og natur..
Liker best å ha en ryddig og fin butikk, har stadig har et rydde og flytteprosjekt som skal settes igang. Vi holder på med utbygget, som vi håper å ha ferdig til jul, og det er mye som skal gjøres innen den tid (nytt gulv på 350 kvm av butikken, flytte disken, ny inngang, og litt malingsarbeid).

Denne uka har bare flydd avgårde, og vært lite tid til blogging, heldigvis snart helg, og jeg gleder meg til å sette av tid til koselige bloggrunder, det er alltid like spennende!
Ha en riktig fin fredag!!!
Klem Anita



11 kommentarer:

  1. Herlige fargetoner, og alltid så fristende med nye puter og denslags
    om høsten! Høsten er litt sånn sofakose tid:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. ..ser ut som at dere har fantastisk mye flott i butikken!!
    Kos deg i helgen :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Å så masse lekkert!
    Ha ei fin helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  4. Hei Anita!

    For en flott butikk dere har! Skulle gjerne hatt den Howard sofaen...Huset ditt er jo bare helt skjønt!
    Ha en flott helg!
    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Heisann!!
    Så mye fint dere har i butikken da....denne kurvkisten var jo bare lekker!!!!
    Godt du venter litt med jul.......først er det jo høst!
    Blir sååå lei jeg når butikkene begynner altfor tidlig...de ødelegger litt for seg selv egentlig!! Lykke til med oppussingen og ha en fin helg der nede i Ølen:o)

    SvarSlett
  6. For en lekker butikk du har! Jeg er skikkelig julete, men synes det er for tidlig med julevarene i oktober (bortsett fra godteriet, da... og julebrus og slikt :) ).
    Nydelig høststemning og fine farger hos deg.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Mye lekkert i butikken hos deg, jeg har og satt juletingene bort, syns folk skal få kose seg med det nærmere jul, ellers blir der ingenting å pynte med da,
    Står på farten og skal i 40års dag, så her gjelder det å pynte seg så godt vi kan og ikke føle oss som oldisser, hihi. tenker jeg slår ut håret i kveld,
    Klem og fin helg til deg....

    SvarSlett
  8. Det hadde vært spennende å besøke din butikk... Men den ligger sikkert langt i fra der jeg bor...!?
    Du har et nydelig hus, - et drømmekjøkken, og ellers et flott stylet hjem. - Jeg kunne flyttet rett inn:)

    SvarSlett
  9. For ein lekker og interessant blogg du har!! Eg heng meg på bloggen din eg, om det er i orden..??;) Ha ein deilig sundag!!

    SvarSlett