tirsdag 17. november 2009

God morgen

I dag vaknet vi opp til et surt og ruskete høstvær her i vest...gufs!!!!
Det ble fridag på meg i går, siden det var planleggingsdag på skolen, og det var deilig å sove lenge for både meg og de små:))) Fikk tatt igjen litt husvask, og gjort unna en etterlengtet bakestund med barna.

Den søte bøtten kommer fra rice, er facinert av fargen lilla for tiden:)
Vi bakte gulrotkake i former, med en oppskrift eldstejenta har fått på skolekjøkkenet. Den smaker kjempegodt!

Flinke jenter:)))
Spennende å følge med på eggedosisen:)))
Siste forbredelser...litt artig med denne jenta som spiste opp like mange gulrøtter som er oppi kaka, men gulrøtter til middag smaker aldri godt:)

Vi rakk en kjapp kosestund med kake og julebrus, før det bar av sted til dansetimer, som starter litt tidlig på ettermiddagen:)))


Her er bildet av gangen slik den såg ut da vi kjøpte huset, sammen med vårt rot, ser den ganske "harry" ut! Bildet tok jeg like før vi startet renoveringen, og jeg tenkte ikke den gangen at dette bildet skulle publiseres. Men jeg vil gjerne vise hvor mørk og dyster den var, og hvordan forandringer på løsninger, materialer og farger kan være med på å lage en bedre romfølelse.

Nå må jeg løpe på jobb, er allerede sent ute, greit å ha litt fleksitid:)))
Ha en fin tirsdag!
Klem Anita

16 kommentarer:

  1. Litt av en forandring!!
    Nydelige bilder av gulrotkake i små, søte former :) Det så koselig ut!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Wow, for en forandring!! :o

    Og jeg ELSKER kjøkkenet ditt! :)

    SvarSlett
  3. Utrolig skjønne jenter!♥ Og kjøkkenet ditt er bare rålekkert! Elsker alt lyset! Og så gøy med før- bilde av gangen, helt vanvittig forskjell! Dere har vært superflinke! Ha en fin dag! Klem Heidi

    SvarSlett
  4. hei hei!
    gangen din ble kjempe fin. og du inspirerer meg ;)
    jeg vurderer nå å male trinnene på trappen grå istedenfor hvit. husker du navnet på gråfargen du brukte?
    og så bare eeeellsker jeg kjøkkenet ditt. må studere det nærmere jeg ;)
    ha en flott tirsdag;)
    klem bea-cici

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet ditt er et syn!!
    Flotte bilder! Fikk lyst på gulrotmuffins :o)..
    I ovnen min ligger nystekte knekkebrød, får trøste meg med de tenker jeg :o)
    ha en supeduper dag!
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Hei. Sååå fantastisk fint. Første gang jeg er innom bloggen din, men jeg skal love deg at det ikke blir den siste. Så nydelig hus og stil du har. Herlig. Jeg kunne flyttet rett inn til deg :)
    Ha en fin tirsdag.
    Kjersti

    SvarSlett
  7. Hei!
    Herlig dag for dere. Koselig! Så trivelig med aktiviteter på kjøkkenet, og jeg gleder meg til vi får nytt kjøkken. Har undersøkt om pris på Kvanum, men det ble litt for dyrt til oss.... De er jo så fine de kjøkkenene.
    Men men...
    Ha en fin tirsdag i vest.
    Hilsen meg i nord.

    SvarSlett
  8. Så koselig med en bakestund med barna, det er virkelig sånt de husker senere i livet, og setter pris på. I en travel hverdag kan det være lett å glemme vekk å ta seg tid til sånne gjøremål....

    Liker også å se kjøkkenbilder hos deg...;)

    SvarSlett
  9. For en forandring!! Er helt utrolig at det er samme gang!
    Så ut som dere hadde en herlig dag i går:o)

    Klem fra Bettte

    SvarSlett
  10. å herlighet så idylliske bilder.
    nydelig jenter.
    og nydelig kjøkken.
    og for en forandring i gangen!!!

    SvarSlett
  11. SÅ søte jenter, da:) Og jammen ser kaken knallgod ut! Fikk lyst å bake i form, det skal jeg gjøre neste gang:)
    Huset er som vanlig et syn! Gøy at du viser oss!

    SvarSlett
  12. Ser ut til at dere har kost dere masse, muffinsene ser veldig gode ut...fin bøtte også, hva slags merke er den?

    Og kjøkkenet ditt ELSKER jeg også, jeg drømmer om et Kvãnum kjøkken.

    SvarSlett
  13. Det høres ut som en deilig dag :) Herlig å få gjort litt koselige ting også.

    Du har jo bare et kjempelekkert kjøkken!

    Gangen din kan man nesten ikke skjønne at er samme rom før og etter. Her har dere gjort en stor jobb!

    SvarSlett
  14. Så skjønne jenter! Til huset ditt må jeg bare si wow! Det er helt rått! Kunne ha flyttet inn på dagen!
    Hvor er spisebordet i stuen fra?
    Klem Hege

    SvarSlett
  15. Dette såg da ut som elve drømmedagen. Vi tregner slike innimellom.
    Søte, flinke jenter du har.

    Og du verden så flott gangen din ble, ja hele huset igrunn.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  16. Du har det såå lekkert på kjøkkenet ditt, og så koselig og lage med ungene, alt så deilig ut.
    jeg har jobba på spreng for og få ferdig julebutikk, tidlig ute i år for jeg drar til Amsterdam og Riviera neste uke, så jeg må gjøre butikken ferdig før jeg drar.
    Klem Tiril

    SvarSlett