søndag 18. april 2010

Ny farge og litt til...

Det vesle malingsprosjektet mitt var at et lite hvitt bord fikk ny farge, og det ble svart. Det står oppe i gangen...det blir visst stadig flere nye svarte detaljer hos meg, men jeg liker det...
Prøver å ikke ha så masse møbler i gangen, fordi den er lang og smal, og syns det er bra med gode passasjearealer...




Day canvas på soverommet, og quiltet velourteppe fra Day home...


Så er helgen over, de går så fort disse helgene. Prøver å nyte dem og la tiden gå litt sakte, men det er ikke så veldig lett. Hagearbeid ble det iallefall ikke idag, alt for kaldt, vi har til og med hatt litt snø i luften.
Denne søndagen har jo ellers vært deilig. Stå opp tidlig..en treningsøkt ..tur i svømmehallen..og deretter metro lekeland. Lekeland er litt støyende for meg, men så lenge barna koser seg, så er det bra. Syns egentlig at all fysisk aktivtet er god aktivitet...
Håper helgen din har vært fin:)
God ukestart!!
Klem Anita

41 kommentarer:

  1. Heisan det bordet ble jo kjempe fint,jeg også har sansen for det litt mørke brune og svart,liker ikke når alt er helt hvitt....
    Her har det også snødd i dag ,skikelig møkkavær.
    Deilig med svømmetur da........
    En flott uke til deg også
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Nydelig ble det.lsker sorte innspill i interiør.en fin kontrast:)

    SvarSlett
  3. Så fint bordet ble. Har blitt mer og mer glad i svart selv, men liker det hvite også.
    Fin balanse av svarte i hjemmet ditt :)

    SvarSlett
  4. Så fint bordet blei.
    Det er fint med svarte møbler og detaljer når alt anna er lyst. Fint med litt kontraster =)
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  5. Hei Anita ;)
    For en fantastisk gang/hall dere har, og bordet ble kjempefint! Tøff kontrast til den enkle hvite benken ved siden av... Du har god smak. Masse inspirasjon her ;)
    Klem RoSaLiGa - Randi

    SvarSlett
  6. Veldig lekkert..så pent hus du har!! Gøy å få ting til som man vil! Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig og lekkert hos deg :))
    stilig med det sorte...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Helt fantastiskt UNDERBART!
    Älskar svart! Älskar hela din blogg och hem. Så himla fint!

    Här hemma blir också fler och fler gamla möbler svarta :) Ikväll har vi målat ett drängaskåp samt vårt kistbord svart.

    Tack för härlig inspiration

    Kram Madde

    SvarSlett
  9. Åååh, for et herlig bord! det er så utrolig vakkert med sånne svarte innslag, de gjør så mye ut av seg. Takk for all inspirasjonen du gir meg :)
    Ha ei strålende uke!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  10. Hei Anita! Åhh så fint - jeg elsker jo svarte detaljer i indredningen:) Flot canvas - nydelig farge. Day har utrolig flotte tekstiler, bare litt dyrt... Ha en god uke, Anita:) Klem; Heidi

    SvarSlett
  11. Det ble utrolig fint når det ble svart!! Hvitt hadde ikke gjort samme susen:)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  12. Så fint det bordet ble, virkelig flott og helt etter min smak. Jeg syns det er kjempefint med sorte detaljer i et ellers hvitt miljø.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Dette passsa jo kjempefint.
    vakkert ble det - nydelig med det speilet oppå.
    syns du er flink å få til å ta bildet av interiøret ditt, jeg! :)
    det siste bildet av gangen her, var herlig! Så god plass dere har! :)

    Ser at dere har treningsrom. Har anskaffa apparat vi også. Egentlig ganske kjedelig, men kan jeg høre på musikk, eller se på tv (!) går det i en fei! :) Under OL hadde jeg søren meg nesten høyere tempo enn skistafett-gutta! hihi!

    SvarSlett
  14. enig, all fysisk aktivitet er bra!!:)
    hjemmet ditt er så flott!
    likte godt bordet som var blitt svart, og fint speil til...
    god ny uke til deg også!
    klem

    SvarSlett
  15. Elsker stilen din som alltid!

    Kan du svare meg på en ting ang treningsrommet: Vi skal også lage et slikt rom og lurer veldig på hva slags gulv vi skal velge. Hvor kommer gulvet deres fra/hvilket merke er det?

    SvarSlett
  16. Klart jeg kan svare:)
    Gulvet kommer fra Tarkett, og jeg tror bare det heter sportsgulv..og det er mange som forhandler Tarkett. Da jeg sjekket opp slike gulv, var det flere som selger slike sportsgulv, og leverer til treningsenterer rundt om kring, husker ikke hva de het, men du kan jo ev forhøre deg på et treningsenter..
    Masse lykke til med det nye treningsrommet!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Ah, lekkert, lekkert, lekkert! Ble nydelig i svart! :)

    SvarSlett
  18. Det ble virkelig lekkert i svart! Det er bare så fint hos deg, og jeg
    lar meg bare inspirere:))

    Klem:)

    SvarSlett
  19. nydelig bord.
    så tøft når det var sånn blankt svart!!

    SvarSlett
  20. Såååå mye flott!!! Legger meg til som følger jeg

    SvarSlett
  21. Mmm så snyggt. Hm ja överallt förresten. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvarSlett
  22. Så lekkert det ble, veldig flott gang dere har...den trappa er så elegant, I love it!

    SvarSlett
  23. Ich bewundere dein Style! Es ist so schlicht und elegant. Dein Tisch und ich vor dem Spiegel und Upload-Klasse! Ist es mit schwarze Lack glänzend gemacht?
    Ganz liebe Grüße aus Deutschland!

    SvarSlett
  24. Så fint det ble! Tøft med den sorte blanke malingen. Alt er veldig gjennomført hjemme hos deg, lekkert!

    SvarSlett
  25. Hej! Har precis hittat hit och vilket underbart hus ni bor i. Trapphallen är fantastiskt vacker med sitt ljus och rymd. Sedan är du urduktig på att möblera ditt fina hem också. Inspirationen bubblar efter besök här! Önskar dej en fin dag!

    SvarSlett
  26. lekkert lekkert lekkert... jeg elsker kontrastene... gaven er på vei.. florence sendte til deg i går!! heldige deg!!!

    SvarSlett
  27. Helt herlig! Dette var knallfint. Det perfekte svarte bord etter min mening!
    God klem,Line

    SvarSlett
  28. se der ja ;) jeg har akkurat lagt ut et innlegg om mine malingsprosjekter for tiden. flere gamle møbler har gått fra hvit til sort i helgen som var ;) din ble kjempe fin og nå skjønner jeg bare enda mer hvorfor jeg valgte å male det sort ;)
    god helg når den tid kommer ;)
    klem bea-cici

    SvarSlett
  29. Men jisses vilken urtjusig blogg jag hittade till!!:-) Måste spana vidare här inne nu!!:-) Kramkram Sofia

    SvarSlett
  30. For en herlig blogg! Fant deg inne hos House of Philia! Nydelige bilder :) Deg vil jeg følge! :)

    SvarSlett
  31. Vilken fantastisk fin blogg och vacker hem du har!
    kram Adela

    SvarSlett
  32. Lekkert med sorte detaljer!! Bordet var kjempe-flott!!!

    Ha en riktig fin helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  33. Hei Anita:)

    Tuuusen takk for fine ord hos meg i dag, setter veldig pris på det:)
    Jeg må jo si at kjøkkenet DITT, er det ikke så mye som slår...
    Det festet seg på hjernen første gang jeg så det;)
    Kan jeg spørre hva dere har behandlet gulvene med?? Vi har jo hvitmalte nå, men i det nye tilbygget vårt vil jeg heller ha hvitkalket tregulv. Da synes ikke alt så godt;)

    Herlige svarte detaljer hos deg, det skal så lite til;)

    God helg,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  34. Ich danke dir für die schnelle Antwort! Wünsche dir noch ein schönes Wochenende!

    SvarSlett
  35. hej anita!

    det är första gången jag är här.
    vilken fin blogg, och vilket hem....!!
    fantastiskt!!
    jag blir helt inspirerad!

    hit lägger jag en länk, hoppas det går bra.

    ha en fin lördag.

    //anna-malin

    SvarSlett
  36. wow, din blogg har jeg ikke sett før! Den var flott! Nydelig hjem du har og vakre bilder. Herlig kjøkken og for ei stue, så masse fint du har! Har du butikk? nettbutikk? Jeg linker så jeg får med meg din inspirasjon... kommer innom igjen

    SvarSlett
  37. Syns det ble kanonlekkert med det sorte bordet og speilet. Jeg vurderer også male noe sort men sliter med hvordan jeg skal få sprossene ut av vitrineskapet før jeg starter...:)

    SvarSlett
  38. Helt nydelig ble det!Det er jo så stilig med det sorte mot det lyse,lekkert!Ønsker deg ei flott uke,klem sissel

    SvarSlett