søndag 23. januar 2011

Litt tøft og litt søtt..

Hei!
Her er siste bilder fra butikken...

Nye store fat fra Tinek, de er 40 cm i diameter, har vi fått inn i svart og grått.

Krukkene er fra samme serie..




...endelig påfyll fra Tolix, krakker i hvitt, brut verni, krem og rødt, og stoler i hvitt, krem og brut verni..vi har vært utsolgt for disse en stund, da det er ganske lang leveringstid på disse møblene.



...og så må jeg vise litt fra den søteste delen av butikken. Vi har fått inn nye kjøkkenhåndkle fra Greengate, Kristine pale pink, og Kristine pale blue.

På skjenken med sinktopp har jeg blandet sammen Greengate og Pip, og det er veldig herlige og sommerlige farger sammen.


Boksene i Kristine blue er også fra Greengate...


Skulle egentlig lage et annet innlegg, kanskje det kommer om litt, hadde nesten glemt butikkbildene, så de måtte jeg bare få med. Må jo holde det jeg lover:))
Ha en fin søndagskveld!!
Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte bilder! Selger du forresten korthåra små sausekinn til å ha på stoler i grått?

    SvarSlett
  2. Må si jeg har veldig lyst på en tolixkrakk. Kanskje som nattbord. Hmm... Mulighetene er mange! Knallfint gjestedo dere har forresten.

    SvarSlett