fredag 29. juni 2012

I`m in France:))

Hei:)
Nyter herlige dager i Provence sammen med min familie:)
Her er det varmt og godt:)



Huset vi har leid er virkelig en balsam for sjelen:)
Ikke helt der vi hadde tenkt, ute ved kysten, men dette er helt fantastisk:)
Hagen er nydelig, og har en flott utsikt over Vence, ned mot Nice, Antibes og ut mot havet når været er klart:)









Såå mye godt av frukt å grønt å kjøpe:)
Og ikke minst fisk og skalldyr:)
Kjekt å tilbrede på det koselige kjøkkenet her:)




I dag har vi slappet helt av og nytt sola ved bassengkanten her:)
Det var godt etter en natt med feber og sår hals, som jeg tror jeg fikk etter en tur på aqualand i Antibes i går..men men c-vitamin og paracet gjør susen, så blir jeg bra igjen:))

Satser på en rundtur i morgen, vi leier bil, så det er enkelt å komme seg rundt omkring:)

 Ønsker deg som titter innom en fiin fredagskveld!!

Klem Anita

7 kommentarer:

  1. Underbara bilder, ha det fortsatt riktigt härligt..Frankrike är fantastiskt
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Såg heilt fantastisk ut!!! Eg har vore i Bergen siste veka, men gav fort opp å kome meg nedover vidare til Ølen. Vart rikeleg nok bilsitjing... Tar kontakt når du er ferdig med ferien :)

    Kos dokke masse!
    Klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!
    Tipper det er fantastisk ja:)
    KOS dere ♥

    SvarSlett
  4. Underbara bilder och ett vackert hus! Hur hittade ni det? Skönt att du är på bättringsväg!
    Kram Ester

    SvarSlett
  5. Så härligt! Det får mig att längta ännu mer efter vår kommande semester i Italien. Ha en riktigt fin semester /Liv

    SvarSlett
  6. Tittar in här för första gången och förstår att du njuter av semestern i fulla drag...fortsätt du så för jag ska fortsätta att kolla runt lite<3 Välkommen till min sida sen. MVH Sofia

    SvarSlett
  7. hallo du liebe
    traumhaft schöne fotos.
    wünsch dir einen schönen sommer.
    herzlichst daniela

    SvarSlett