onsdag 20. juni 2012

Litt mer fra butikken:)


Her er bitte litt mer sommerstemniger fra butikken:))
...i en litt mer mørk og røff stil:))






Disse gode utestolene i plast,har vi i fargene svart og hvit:)




De flotte Condesa og Acapulco-stolene på lager igjen:)
Stolene er galvanisert, så de tåler godt å stå ute:))



Bord og benk i resirkulert teak fra Bali, herlige sitteputer fra Tinekhome.

 



Her har det gått i jobbing fra tidlig morgen til sene kvelden den siste uka.
For om få dager er det ferie på meg, og mye som må fixes innen den tid:)
Ha en fiin kveld!

Klem Anita

12 kommentarer:

  1. Mycket vackra möbler. Jag blir väldigt sugen på bordet, bänken och tine kuddarna. Kram Victoria

    SvarSlett
  2. oioioi kor mykje fint :)

    henriette

    SvarSlett
  3. SUKK !!!!!!!!!!!!!! Jeg får stjerner i øynene......nesten tårer...! Det er så fint stylet i butikken din,at jeg er målløs......bare så innmari synd at dere er så langt unna.. Men jeg sluker allt her inne,får med meg alle innlegg,vær du sikker :) Gid jeg vant litt penger.........de hadde havnet i en møbelbutikk,"nært deg"............hihiiii :) Ønsker deg,-og dine,en fin St.Hans...og god ferie !!!! Masse klemmer fra våte/kalde Bodø.

    SvarSlett
  4. Så fine ting, og så flott styla! Hadde planer om Ølen-besøk neste veke, men så var det denne ryggen som kranglar... Vi har i alle fall funne ut kvar vi skal køyre for å kome fram ;)

    God veke vidare!
    klem,
    e :)

    SvarSlett
  5. ja den som kunne svinge innom med ei smellfeit lommebok;)

    Neste gang jeg skal på venninebesøk på Stord må jeg iallfal innom dere,alt ser så fint og lekkert ut...og ikke minst fristende!!!Du vet hva du driver med ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Ååå. så mye lekkert!! herlig altså :)

    Ha en herlig Torsdag,
    jammen snart helg igjen gitt!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. Så mye lekkert !!!.
    Og så stilig den lampa over bordet var....

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. tusen takk, Kari!
    Hehe..lampa over bordet er egentlig en solparasoll, men jeg har demontert den, og hengt den over for å skape stemning, så kan vi sitte under der, og drømme oss helt ned til Bali:)))
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Åhh så mange fine sager..... Jeg må vist snart på besøg hos jer i Ølen igen ;o)

    SvarSlett
  10. Ikke noe som mangler i butikken din, nei... Flott stylet - som vanlig på bildene. Tror deg på at det må gå en del tid i butikken ja:) Du er SÅ flink!
    Ønsker deg en kjempefin ferie!!! Det har du nok vel fortjent!!!:)

    -Sylvia-

    SvarSlett
  11. Ingen tvil må til Ølen ein dag:))klem fra Eli:))

    SvarSlett
  12. Mange fine stoler.... kan du legge ut priser?
    Inspirerende blogg:-)

    SvarSlett