søndag 24. november 2013

Lune tekstiler og levende lys...

Når dagene er kalde og kveldene er mørke, er det fint å tenne levende lys, og være omgitt av deilige myke tekstiler som varmer:)



Fine møbler fra Gervasoni, ps. lampen på veggen, fra Lampegras har vi på lager:)



Glimt av linpute fra Tinekhome med gullkant, den er såå fin:))


Nye krukker fra Tinekhome er annkommet, linduken på bordet er produsert i Frankrike.



Litt mer glam fra Tinekhome, såå fine:)))


Elsker vinterkolleksjonen til Bynord, med så mange fine pledd og puter:))



Disse flotte lyktene er nett komt til Ølen, og er fra Tinekhome:)



Det er blitt skikkelig fint i disse nyoppussa lokalene i butikken, velkommen inn og se:))

Ha en riktig fin start på uken!

Anita


4 kommentarer:

  1. Hei, Anita! Så mye lekkert det var her! Ah! Ønsker meg veldig de fine Gervasoni-stolene :)

    Ha en fin, ny uke!
    Og nyt adventstiden.
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  2. Lekkert :) Skulle gjerne ha vært der for en titt!

    SvarSlett
  3. Her var det veldig mye fint,trur eg må ha meg ein tur før jul til dere:))
    Kan eg spørr ka vegglampen til lampegras koster?
    Fin ny veke til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Det er bare så nydelige utstillinger, må prøve å få komme meg en tur før jul, bare for virkelig å komme i julestemning. ByNord tekstilene er nydelige. Ha en fin ny uke. Klem Ann Elin

    SvarSlett